20.08.2018
1. Výzva OPZ - Prorodinná opatření
MAS Rokytná, o.p.s. vyhlašuje 1. Výzvu OPZ.
Místní akční skupina MAS Rokytná, o.p.s. vyhlašuje výzvu MAS k předkládání žádostí o podporu v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Více informaci klikněte zde http://www.masrokytna.cz/cze/leve-menu/1-vyzva-opz-prorodinna-opatreni-i-mas-rokytna-ops/
1. Identifikace výzvy ŘO
Prioritní osa | 2 Sociální začleňování a boj s chudobou |
Investiční priorita | 2.3 Strategie komunitně vedeného místního rozvoje |
Specifický cíl | 2.3.1 Zvýšit zapojení lokálních aktérů do řešení problémů nezaměstnanosti a sociálního začleňování ve venkovských oblastech |
Číslo výzvy, do které je výzva MAS zařazena | 03_16_047 |
Název výzvy, do které je výzva MAS zařazena | Výzva pro MAS na podporu strategií komunitně vedeného místního rozvoje |
2. Identifikace výzvy MAS
Číslo výzvy MAS | 661/03_16_047/CLLD_17_03_035 |
Název výzvy MAS | Prorodinná opatření I. - MAS Rokytná, o.p.s. |
Druh výzvy MAS | Kolová |
Určení zhlediska konkurence mezi projekty vrámci výzvy MAS | Otevřená |
3. Časové nastavení
Datum vyhlášení výzvy MAS | 20. 8. 2018 |
Datum zpřístupnění žádosti o podporu | 20. 8. 2018, 12:00 hodin |
Datum zahájení příjmu žádostí o podporu | 20. 8. 2018, 12:00 hodin |
Datum ukončení příjmu žádostí o podporu | 30.10 2018, 12:00 hodin |
Maximální délka, na kterou je žadatel oprávněn projekt naplánovat | Max. 36 měsíců |
Nejzazší datum pro ukončení fyzické realizace projektu | 30. 11. 2022 |
4. Informace o formě podpory
4.1 Alokace výzvy MAS
Finanční alokace výzvy (rozhodná pro výběr projektů k financování): 1.957.750,-- CZK
Upřesnění zdrojů financování rozhodné alokace výzvy: Výběr projektů bude probíhat svyužitím částek celkových způsobilých výdajů (tj. včetně vlastních zdrojů žadatelů, protože čerpání alokace OPZ, které je vykazováno vůči Evropské komisi, zahrnuje všechny zdroje financování).
4.2. Vymezení oprávněných žadatelů
Obecně může být dle pravidel OPZ oprávněným žadatelem pouze:
- osoba (právnická nebo fyzická), která je registrovaným subjektem vČR, tj. osoba, která má vlastní identifikační číslo (tzv. IČO někdy také IČ);
- osoba, která má aktivní datovou schránku[1];
- osoba, která nepatří mezi subjekty, které se nemohou výzvy účastnit zdůvodů insolvence, pokut, dluhu aj. dle následujícího odstavce.
Potenciální žadatelé a jejich partneři sfinančním příspěvkem nejsou oprávněni účastnit se výzvy nebo získat podporu, pokud:
- jsou vlikvidaci, vúpadku, hrozícím úpadku či je proti nim vedeno insolvenční řízení ve smyslu zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon);
- mají v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky nebo mají nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo příspěvku na státní politiku zaměstnanosti[2];
- na ně byl vydán inkasní příkaz po předcházejícím rozhodnutí Evropské komise prohlašujícím, že poskytnutá podpora je protiprávní a neslučitelná se společným trhem;
- jim byla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle § 5 písm. e) bod 3 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů.
Podmínky oprávněnosti žadatele jsou posuzovány během hodnocení a výběru projektů
a musí být splněny kdatu podání žádosti o podporu. Kotázce, zda splňují body vpředchozím odstavci, se žadatelé vyjadřují vrámci čestného prohlášení
v žádosti o podporu, přičemž splnění potvrzují jak za sebe, tak za případné partnery sfinančním příspěvkem. Pro tuto výzvu MAS jsou oprávněnými žadateli: Obce; Dobrovolné svazky obcí; Organizace zřizované obcemi; Nestátní neziskové organizace; Obchodní korporace; OSVČ; Školy a školská zařízení, MAS, Vzdělávací a poradenské instituce.
Definice jednotlivých oprávněných žadatelů:
Žadatelé | Definice |
Obce | Obce dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), včetně zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze a zákona č. 314/2002 Sb., o stanovení obcí s pověřeným obecním úřadem a stanovení obcí s rozšířenou působností |
Dobrovolné svazky obcí | Dobrovolné svazky obcí dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) |
Organizace zřizované obcemi | Organizace zřizované obcemi (příspěvkové organizace, obchodní společnosti, obecně prospěšné společnosti, ústavy, školy a školská zařízení) |
Nestátní neziskové organizace | o spolky dle § 214-302 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník o obecně prospěšné společnosti zřízené podle zákona č. 248/1995 Sb., oobecně prospěšných společnostech o ústavy dle § 402-418 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník o církevní právnické osoby zřízené podle zákona č. 3/2002 Sb., o církvích anáboženských společnostech, pokud poskytují zdravotní, kulturní, vzdělávací asociální služby nebo sociálně právní ochranu dětí o nadace (§ 306-393) a nadační fondy (§394-401) zřízené podle zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník |
Obchodní korporace | Obchodní korporace vymezené zákonem č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích: o Obchodní společnosti o veřejná obchodní společnost o komanditní společnost o společnost sručením omezeným o akciová společnost o evropská společnost o evropské hospodářské zájmové sdružení o Družstva o Družstvo o Sociální družstvo o evropská družstevní společnost |
OSVČ | Osoba samostatně výdělečně činná dle zákona č. 155/1995 Sb., odůchodovém pojištění |
Školy a školská zařízení | Právnické osoby vykonávající činnost školy a školského zařízení zapsaná veškolském rejstříku dle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) |
MAS | Místní akční skupina má jednu následujících právních forem: a) Obecně prospěšná společnost podle zákona č. 248/1995 Sb. oobecně prospěšných společnostech, ve znění pozdějších předpisů b) Spolek podle § 214 občanského zákoníku a podle § 3045 občanského zákoníku c) Ústav podle § 402 občanského zákoníku d) Zájmové sdružení právnických osob podle § 20, písm. f) zákona č.40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů |
Vzdělávací a poradenské instituce | Právnické a fyzické osoby (včetně právnických osob vykonávajících činnost škol a školských zařízení zapsaných ve školském rejstříku), které mají jako hlavní předmět činnosti v posledním daňovém přiznání příp. vpříloze účetní závěrky uvedenou činnost v oblasti vzdělávání nebo poradenství. Mohou nabývat těchto forem: o obchodní korporace o OSVČ o NNO o školy a školská zařízení o vysoké školy |
4.3. Vymezení oprávněných partnerů
Pro tuto výzvu jsou oprávněnými partnery partneři s finančním příspěvkem
i bez finančního příspěvku.
Obecně může dle pravidel OPZ oprávněným partnerem s finančním příspěvkem být pouze osoba, která nepatří mezi subjekty, které se nemohou výzvy účastnit z důvodů insolvence, pokut, dluhu (viz vymezení v rámci části 4.2 této výzvy).
Příspěvkové organizace zřizované organizačními složkami státu mohou být partnery s finančním příspěvkem pouze v projektech, kde je v pozici žadatele/příjemce jejich zřizovatel. Územní samosprávné celky a jimi zřizované organizace mohou být partnery s finančním příspěvkem pouze v projektech, kde vzájemný vztah příjemce a daného partnera umožňuje poskytování prostředků z rozpočtu příjemce do rozpočtu partnera v souladu splatnými právními předpisy, zejména zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů.
Právní forma partnera bez finančního příspěvku není omezena.[3] Partner se podílí na realizaci věcných aktivit projektu (např. formou konzultací, odborné garance) a není mu poskytován žádný finanční příspěvek za účast při realizaci projektu.
Partnerem se nerozumí subjekt, který je v dodavatelském či odběratelském vztahu k příjemci dotace (např. nestátní nezisková organizace, která poskytuje příjemci za úhradu sociální služby, dodavatel materiálu, odběratel výrobků/služeb).
Fyzická osoba, která není samostatně výdělečně činná, nemůže být do projektu zapojena jako partner.
4.4. Míra podpory – rozpad zdrojů financování
Typ příjemce dle pravidel spolufinancování | Evropský podíl | Příjemce | Státní rozpočet |
Školy a školská zařízení zřizovaná ministerstvy dle školského zákona (č. 561/2004 Sb.) | 85 % | 0 % | 15 % |
Obce Příspěvkové organizace zřizované kraji a obcemi (s výjimkou škol a školských zařízení) Dobrovolné svazky obcí | 85 % | 5 % | 10 % |
Právnické osoby vykonávající činnost škol a školských zařízení (zapsané ve školském rejstříku) | 85 % | 0 % | 15 % |
Soukromoprávní subjekty vykonávající veřejně prospěšnou činnost ( Obecně prospěšné společnosti Spolky Ústavy Církve a náboženské společnosti Nadace a nadační fondy Místní akční skupiny Hospodářská komora, Agrární komora Svazy, asociace | 85 % | 0 % | 15 % |
Ostatní subjekty neobsažené ve výše uvedených kategoriích: Obchodní společnosti: - veřejná obchodní společnost - komanditní společnost - společnost sručením omezeným - akciová společnost - evropská společnost - evropské hospodářské zájmové sdružení Státní podniky Družstva: - družstvo - sociální družstvo - evropská družstevní společnost OSVČ Profesní komory | 85 % | 15 % | 0 % |
4.5. Maximální a minimální výše celkových způsobilých výdajů projektu
- Minimální výše celkových způsobilých výdajů projektu: 400000 CZK
- Maximální výše celkových způsobilých výdajů projektu: 1 957750 CZK
4.6. Forma financování
Ex ante /Ex post Vysvětlení kategorií je k dispozici v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (konkrétní odkaz na elektronickou verzi tohoto dokumentu viz část 10.2 této výzvy MAS).
4.7. Informace o podmínkách veřejné podpory
Informace o veřejné podpoře (včetně podpory de minimis) jsou k dispozici v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (konkrétní odkaz na elektronickou verzi tohoto dokumentu viz část 10.2 této výzvy MAS).
Vyhlašovatel nad rámec pravidel stanovených právními předpisy pro tuto výzvu stanovuje, že prostředky, jež budou naplňovat znaky veřejné podpory, budou příjemci podpory, jeho partnerům, či dalším subjektům[4], poskytovány v režimu podpory de minimis, nebo případně v režimu příslušné kategorie blokové výjimky ze zákazu veřejné podpory vhodné pro aktivity Investiční priority 2.3 OPZ, nebo v režimu podpory dle Rozhodnutí Komise č. 2012/21/EU, v případě služeb obecného hospodářského zájmu (zejména sociálních služeb).
Poskytování finančních prostředků orgánům veřejné správy nenaplňuje kumulativně znaky veřejné podpory, a tudíž nezakládá veřejnou podporu.
U projektů, u nichž bude poskytnutí podpory z OPZ zakládat veřejnou podporu nebo podporu de minimis, budou, pokud to bude relevantní, aplikovány předpisy EU stanovující horní hranici financování takového projektu z veřejných zdrojů (tzv. intenzitu veřejné podpory). Výše této hranice se odvíjí od typu podpořené aktivity, subjektu příjemce a v některých případech také od specifik cílové skupiny projektu. Pro podporu de minimis je limitem objem podpory pro jeden podnik a vymezené období. Více informací lze nalézt v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost (konkrétní odkaz na elektronickou verzi tohoto dokumentu viz část 10.2 této výzvy). V důsledku toho je možné, že projekt nebude z veřejných zdrojů podpořen v maximálním rozsahu vyplývajícím z vymezení v části 4.4 této výzvy (Míra podpory – rozpad zdrojů financování).
! V rámci jednoho projektu nelze kombinovat více režimů veřejné podpory.
5. Věcné zaměření
Budou podporovány pouze aktivity, které mají přímý dopad na cílové skupiny, tj. aktivity zaměřené na přímou práci s cílovými skupinami. Jednotlivé aktivity lze při realizaci projektů mezi sebou navzájem kombinovat. Z popisu projektu však musí být jasně zřejmé, které činnosti spadají do dané aktivity a stejně tak musí být náklady na jednotlivé typy aktivit odděleny v rozpočtu projektu.
Maximální objem nákladů investičního charakteru (nákup dlouhodobého hmotného i nehmotného majetku) na celkových přímých způsobilých nákladech projektu činí 50 %.
5.1. Popis podporovaných aktivit
Z analytické části strategie vyplynulo, že je vregionu, vzhledem k nedostatečné kapacitě, potřeba rozšířit kapacity zařízení, jejichž provoz přispěje ke slaďování pracovního a rodinného života, kpodpoře rodiny a k předcházení sociálního vyloučení osob včetně jejich uplatnitelnosti na trhu práce. Výzva je proto, v souladu s programovým rámcem OPZ zacílena na podporu prorodinných opatření, která jsou určena rodičům dětí, osobám pečujícím o děti a osobám vracejícím se na trh práce po návratu z mateřské/rodičovské dovolené.
Cílem tohoto opatření je usnadnění slučitelnosti pracovního a soukromého života, zvýšení zaměstnatelnosti žen (ale i mužů) po výpadcích v kariéře z důvodu péče o děti či jiné závislé členy rodiny. Cílem je rovněž zlepšit postavení podpořených osob na trhu práce, zejména osob zohrožených skupin (ženy po mateřské a rodičovské, pečující ženy či ženy ve starším věku- i mužů, pokud vykonávají tyto činnosti jako osamělé osoby). Výzvou budou podpořeny tyto aktivity:
- A.1 Zařízení péče o děti zajišťující péči o děti v době mimo školní vyučování (ranní či odpolední pobyt)
- A.3 Příměstské tábory
- A.5 Dětské skupiny
Bližší popis aktivit viz příloha č. 2 Výzvy - Popis podporovaných aktivit
5.2. Indikátory
Pravidla týkající se indikátorů, včetně definic jednotlivých indikátorů, jsou k dispozici v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (konkrétní odkaz na elektronickou verzi tohoto dokumentu viz část 10.2 této výzvy MAS). V žádosti o podporu žadatel uvede cílovou hodnotu (tj. hodnotu, která se chápe jako závazek žadatele, kterého má dosáhnout díky realizaci projektu uvedeného v žádosti o podporu) k následujícím indikátorům:
Kód | Název indikátoru | Měrná jednotka | Typ indikátoru |
60000 | Celkový počet účastníků | Osoby | Výstup |
50001 | Kapacita podporovaných zařízení péče o děti nebo vzdělávacích zařízení | Osoby | Výstup |
V případě, že projekt podporu získá, bude mít žadatel povinnost kromě indikátorů se závazkem vykazovat dosažené hodnoty také pro:
a) Indikátory výstupů, které navazují na charakteristiky účastníků jako je např. věk, postavení na trhu práce, případné znevýhodnění, atd. Tyto indikátory se načítají automaticky z Monitorovacího listu podpořené osoby skrze informační systém IS ESF 2014+, který příjemce zpracovává společně se Zprávou o realizaci projektu (ZoR);
b) Indikátory z tabulek uvedených níže, které jsou relevantní vůči plánovaným aktivitám a podporovaným cílovým skupinám projektu. Žadatel má povinnost v žádosti o podporu u těchto indikátorů vyplnit pole cílová hodnota. Pokud je daný indikátor vůči projektovým aktivitám nerelevantní, pak je možné u něj uvést cílovou hodnotu 0. U výsledkových indikátorů, které se týkají účastníků, žadatel uvede vždy cílovou hodnotu 0. Dosažené hodnoty indikátorů uvedených níže budou příjemcem vykazovány prostřednictvím Zprávy o realizaci projektu (ZoR) v IS KP14+. Sledování parametrů týkajících se podpořených osob a související indikátory jsou detailně popsány v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost v kapitole 18.
Kód |
Název indikátoru |
Měrná jednotka |
Typ indikátoru |
50110 |
Počet osob využívajících zařízení péče o děti předškolního věku |
osoby |
výsledek |
50120 |
Počet osob využívajících zařízení péče o děti ve věku do 3 let |
osoby |
výsledek |
50130 |
Počet osob pracujících vrámci flexibilních forem práce |
osoby |
výsledek |
80500 |
Počet napsaných a zveřejněných analytických strategických dokumentů (vč. evaluačních) |
Dokument |
výstup |
50105 |
Počet zaměstnavatelů, kteří podporují flexibilní formy zaměstnání |
Podniky |
Výstup |
Kód |
Název indikátoru |
Měrná jednotka |
Typ indikátoru |
62000 |
Počet projektů, které zcela nebo zčásti provádějí sociální partneři nebo nevládní organizace |
Výstup |
Projekty |
62500 |
Účastníci v procesu vzdělávání/odborné přípravy po ukončení své účasti |
Osoba |
Výsledek |
62600 |
Účastníci, kteří získali kvalifikaci po ukončení své účasti |
Osoba |
Výsledek |
62800 |
Znevýhodnění účastníci, kteří po ukončení své účasti hledají zaměstnání, jsou vprocesu vzdělávání/odborné přípravy, rozšiřují si kvalifikaci nebo jsou zaměstnaní, a to i OSVČ |
Osoba |
Výsledek |
5.3. Cílové skupiny
Cílovou skupinou jsou v této výzvě MAS zejména osoby pečující o malé děti a osoby vracející se na trh práce po návratu z mateřské/rodičovské dovolené.
Název cílové skupiny | Definice cílové skupiny |
Osoby pečující o malé děti | Osoby pečující o osobu mladší 15let |
Osoby vracející se na trh práce po Návratu zmateřské/rodičovské dovolené | Osoby, které nevykonávaly zaměstnání nebo samostatnou výdělečnou činnost po dobu mateřské/rodičovské dovolené a vřádu měsíců se u nich očekává návrat na trh práce |
6. Informace o způsobilosti výdajů
6.1. Věcná způsobilost
Pravidla, jaké kategorie výdajů jsou způsobilé, jsou k dispozici ve Specifické části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost pro projekty se skutečně vzniklými výdaji a případně také s nepřímými náklady (konkrétní odkaz na elektronickou verzi tohoto dokumentu viz část 10.2 této výzvy).
Pokud příjemce čerpá na zaměstnance příspěvek na podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením dle § 78 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, nebo jiný příspěvek poskytovaný Úřadem práce ČR, jehož výše se stanoví na základě skutečně vynaložených prostředků na osobní náklady zaměstnanců, nemůže současně čerpat podporu v rámci předkládaného projektu na úhradu osobních nákladů zaměstnanců, na které žadatel pobírá tento příspěvek
6.2. Časová způsobilost
Časově způsobilé jsou náklady vzniklé v době realizace projektu. Datum zahájení realizace projektu nesmí předcházet datu vyhlášení příslušné výzvy MAS. V případě podpory poskytované v režimu blokové výjimky ze zákazu veřejné podpory může platit omezení, že zahájení realizace projektu musí následovat po termínu předložení žádosti o podporu.
6.3. Informace o křížovém financování
V rámci této výzvy není využití křížového financování umožněno.
6.4. Informace o nepřímých nákladech
Pravidla týkající se nepřímých nákladů jsou k dispozici ve Specifické části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost pro projekty se skutečně vzniklými výdaji a případně také s nepřímými náklady (konkrétní odkaz na elektronickou verzi tohoto dokumentu viz část 10.2 této výzvy).
Projekty podpořené ve výzvách MAS aplikují nepřímé náklady ve výši 25 %. Zároveň platí, že pro projekty, u nichž podstatná většina nákladů vznikne formou nákupu služeb od externích dodavatelů, jsou způsobilá procenta nepřímých nákladů snížena. Podíly pro nepřímé náklady jsou sníženy pro projekty s objemem nákupu služeb v těchto intencích:
Podíl nákupu služeb na celkových přímých způsobilých nákladech projektu | Snížení podílu nepřímých nákladů oproti výše uvedenému procentu (25%) |
Do 60 % včetně | 25 % |
Více než 60 % a méně než 90 % | Snížení na 3/5 (60 %) základního podílu na 15 % |
90 % a výše | Snížení na 1/5 (20 %) základního podílu, tj. 5 % |
Procento nepřímých nákladů je závazné a pevně stanovené, není ho tedy možné měnit. MAS ani žadatel nejsou oprávněni stanovit si vlastní procentní sazbu.
7. Náležitosti žádosti o podporu, způsob podání, možnost konzultací
7.1. Povinné přílohy žádosti o podporu
Nerelevantní
7.2. Informace o způsobu podání žádosti o podporu
Žádost o podporu z OPZ se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+. Přístup do elektronických formulářů žádostí o podporu naleznete na adrese https://mseu.mssf.cz/, orientujte se podle Operačního programu Zaměstnanost a identifikace, která je v části 1 této výzvy.
Žádost o podporu zpracovávejte v českém jazyce.
Před podáním je nutné žádost opatřit podpisem statutárního zástupce žadatele, případně odpovědnou osobou, kterou ktakovému úkonu statutární zástupce zmocnil; vtomto případě je nutné, aby kžádosti byla připojena plná moc podepsaná vIS KP14+ nebo jiný dokument dokládající toto zmocnění. Podpis musí být kžádosti připojen přímo vIS KP14+, proto musí být statutární zástupce/osoba oprávněná kpodpisu žádosti registrovaným uživatelem této aplikace. Dále musí tato osoba disponovat kvalifikovaným elektronickým podpisem. VIS KP14+ uživatel vybírá konkrétní certifikát pro podepisování, kterým disponuje. Úspěšné ověření platnosti elektronického podpisu je podmínkou pro podání žádosti. Podání žádosti probíhá buď automaticky po podpisu (pokud si to tak daný subjekt-žadatel nastavil vrámci parametrů žádosti) nebo kněmu dojde tzv. ručně na základě aktivní volby uživatele. Žádost musí být elektronicky podepsána a podána vIS KP14+ vtermínu stanoveném včásti 1 této výzvy.
Podrobnosti o zpracování a podání žádosti o podporu jsou v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce vrámci Operačního programu Zaměstnanost (odkaz na elektronickou verzi viz část 10.2 této výzvy).
7.3. Informace o způsobu poskytování konzultací k přípravě žádosti o podporu
Kontakt na vyhlašovatele výzvy MAS:
Adresa vyhlašovatele: MAS Rokytná, o. p. s, Srázná 444, Moravské Budějovice, 676 02 Kontaktní místo: Srázná 444, Moravské Budějovice Spojení na vyhlašovatele (e-mail, telefon): info@masrokytna.cz , tel. 561010 106
7.4. Další podklady nebo údaje nezbytné pro vydání právního aktu o poskytnutí podpory
Na základě § 14k odst. 3 zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla) je vyhrazeno, že MAS nebo řídicí orgán OPZ[6] mohou kdykoli v průběhu řízení o poskytnutí podpory vyzvat žadatele k doložení dalších podkladů nebo údajů nezbytných pro vydání právního aktu o poskytnutí podpory.